Известие

Collapse
No announcement yet.

PowerBox & Alfa 156 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • PowerBox & Alfa 156 jtd

    Поразрових се аз из различните типове модификации на двигателите, четох за чиповете, /теми наистина много / че увеличавали налягането в турбината, ама попаднах на powerbox-a, 'бъркал' в горивната помпа? Някой знае ли нещо по въпроса? Струва ли си и има ли такова 'читаво' животно за алфа 156, 1.9jtd по специално ме интересува.. Дайте мнение по въпроса
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD '99

  • #2
    ...

    Първоначално публикувано от jimmyfloyd
    haha сам го измислих хаха аре обесни тогава как е че да не се излагам сл път ахах но не виждам за друго да не съм прав....такаче не се заяждай и прави на умен ами дай съвет на човека...спамер
    Код:
    Айде кой на какъв се прави да го оставим за други теми, за мен 4ипа е по-добре от бокса , незнам ти кой си мислиш 4е залъгва , има много теми какво е действието на 4ипа и как работи . А за колегата ако искаш провери темата за Екстриим тунинг .
    BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

    Comment


    • #3
      Re: PowerBox & Alfa 156 jtd

      Първоначално публикувано от teetrinker
      Поразрових се аз из различните типове модификации на двигателите, четох за чиповете, /теми наистина много / че увеличавали налягането в турбината, ама попаднах на powerbox-a, 'бъркал' в горивната помпа? Някой знае ли нещо по въпроса? Струва ли си и има ли такова 'читаво' животно за алфа 156, 1.9jtd по специално ме интересува.. Дайте мнение по въпроса
      Powerbox-а не прави нищо друго, освен да повишава налягането на нафтата в горивната рейка (средно с около 20% или от примерно от 1300 на 1600 бара) и оттам - налягането на впръскването. Просто лъже датчика на рейката и позволява поддържане на по-високо налягане. За нови коли не е зле, но при дъртите дизели това надналягане твърде често води до течове на нафта с всички произтичащи от това неприятности.

      По-добре се поинтересувай от добре написан чип (ремап) на впръскването, което е многократно по-добър вариант. И двете ми нафтови Алфи са чипнати и вървят като ненормални, а разходът на гориво намалява средно с 0,5-1 л/100 км
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #4
        Power-box са грубо два вида:

        1.Такива които лъжат ЕКУто за налягането на помпа/рейка..тези са по-масовите, защото има много ментета при тях и са по-лесно за направа.

        2. Такива които увеличават времето за впръскване на горивото...повечето имат копчета за "увеличаване" на мощността. Тук е по-опасно, защото евтините такива могат да нанесат тежки поражения на електрониката на колата.

        И двата варианта са частични решения и не се препоръчителни за ползване на коли на които може да се направи цялостен "чип" тунинг...тоест да се смени цялата програма за управление на двигателя.

        На твоята кола е много по-добре да се подмени целия софтуер на ЕКУто за около 300лв. от колкото да се занимаваш с разни кутиики за по 900лв. които лъжат ЕКУто.
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #5
          братче слойи си чип по добре става нещо изван земно с колата не е на себеси

          Comment


          • #6
            Ако се спреш на "Чип" може да ме потърсиш, цената за твоята колата е 300лв.

            иначе:

            Днеска един момък си махна "повер-бокса" ако искаш може да те свързжа с него да си се разбирате за цени и т.н.
            sigpic
            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

            Comment


            • #7
              Аз като си взех колата беше с power-box. Сега съм с чип. Има разлика, от чипа съм по-доволен, а и разхода падна.....
              sigpic
              SCUDERIA ITALIA
              BMW 5-er
              BMW 7-er
              Fiat GP

              Comment

              Working...
              X